28/11 V65 på Halmstad

Hej hej!
Halmstad är inte en av mina favorit banor, jag har alltid svårt på Halmstad, sist fick jag visserligen 4 rätt, ett resultat som jag är rätt nöjd med men jag brukar inte ha tur på halmstad. Nån på Halmstad som man inte får missa är Peter Untersteiner som är typ sveriges mest startsnabba kusk, honom från framspår med en bra häst är svårslaget efter vad jag har hört. Men det var svårt i kväll, 2-åringslopp är inte lätta. Orutinerade hästar och sånt brukar kunna bli lite kaosartat. såg ett stolopp för 2 eller 3 åringar där det var voltstart, loppet gick i väg på fjärde- femte försöket eller nått sånt.

Jag tyckte efter en snabb överblick att det såg ut att vara hyfsade lopp på färjestad idag, måste kolla resultaten sen. jag gillar Classic.atg.se bättre än atg.se men det är väl kanske mest en vanesak.

här är min rad för kvällen:

I: 1, 2, 4, 6, 11
II: 2 One Heart -  Joakim Lövgren
III: 5, 8
IV: 1, 4, 10
V: 2, 3, 7, 9
VI: Photo Princess - Jörgen Sjunnesson

Det ska bli väldigt intressant att se hur det går, om jag lyckas få ett godkänt resultat eller om det är helt åt fanders med tippandet idag.

På onsdag börjar V86, dock inte direktsändning den börjar dom med först veckan efter det.

vi ses!
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0