Jag är för dålig på att uppdatera bloggen!!!!!

hahaha ja jag är för dålig på att blogga.. har inte haft tid på sista tiden, har vart massor i skolan, vi har ju flyttat till ett nytt ställe.. riksäpplet så nu delar vi allt med gymnasie elever men vi jobbar inte ihop med dom iallafall... men men det funkar väl det med.

annars har det inte hänt så mycket, snökaos och försenade tåg mest hela dagarna men det är ju som det är med det. SL kan inte sitt jobb helt enkelt.. har inget förtroende för dom längre.. inte det minsta..  synd bara för att jag missar ju en del skola pga det, eftersom jag inte vågar åka iväg vissa dagar för att jag inte vill bli stående någonstans, har ju ingen som kan hämta isf.. men det har inte vart så många sånna dagar än,  men vintern är ju inte över ännu.. får väl se hur det blir i morgon, nu när det är så kallt.. tågen har ju vart sena hela helgen så..

får kolla SL´s störningsinfo.. som dom uppdaterar så bra.. NOT!

aja skit samma, näringslära i morgon.. suger ganska mycket.. är skit trist men nyttigt så jag vill gärna gå klart kursen, får hoppas det blir roligare.. bara det att jag får gå o dra i en timme i plugget eller nått innan jag kommer hem för vi slutar så att bussarna precis gått och jag får inte sluta tidigare så jag kan hinna.. är liiiite sur på läraren för det.. men men hon gör ju bara sitt jobb... antar jag...

ska försöka blogga mera.. i promise..
nu ska jag leka med petville på FB en stund innan
det är dax att kolla på OS eller nån film :p

ha de bra
Sandy!



Petville.. mitt nya tidsfördriv på FB :p


Kommentarer
Postat av: Matty

XD that's evil!! Petville is evil!!

2010-02-21 @ 19:49:55
URL: http://faktorslayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0