Ödets ironi.. i guess..

hahahaha, ja jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt eländet..
igår skrev jag ju i bloggen om SL och tågförseningarna..

"synd bara för att jag missar ju en del skola pga det, eftersom jag inte vågar åka iväg vissa dagar för att jag inte vill bli stående någonstans, har ju ingen som kan hämta isf.. men det har inte vart så många sånna dagar än,  men vintern är ju inte över ännu.."

och i morse när jag vaknat gick jag in på SL.se och kollade på störnings infon, tågen inställda, försenade och växelfel mellan ösmo och nynäs så bussar ersatte.. vad skulle jag göra.. tänkte att eftersom dom inte uppdaterar sidan så bra så ringde jag, gick inte att komma fram, dom var överbelastade.. och på tv sa dom att man skulle undvika rusningstrafiken och om man kunde stanna hemma.. jag var i valet och kvalet.. vi har ju bara teori på måndagar och är bara i skolan från 8:30 till 10:40 är det värt att riskera att fastna i trafiken, hatta runt med bussar och ha noll koll.. efter en lång stunds fundering.. NEJ.. jag har ju ingen som kan hämta mig om jag blir fast nån stans..  så jag stannade hemma idag :/ ville inte egentligen.. men vad gör man?

hopppas iaf det blir bättre till i morgon, och resten av veckan, vill inte vara borta mera, men samtidigt vill jag som sagt inte riskera att bli fast eller få sitta på tåg i timmar, eller sånt heller... det är en svår avvägning där.. vad är värt vad liksom...

USCHA..
ska försöka göra lite nytta idag iaf.. diska och plugga lite oså..
ha det bra
Sandy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du verkligen är intresserad av skolan så borde du iaf åkt iväg. och sett om tågen gått eller så...vilket du borde göra alla dagar. tänk om dom som måste åka tåg till jobbet tänkte som du? att dom inte har nån lust att´bli fast nånstans?

2010-02-22 @ 14:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0