8 Oktober, torsdag, bra dag

idag är det torsdag, det har varit en bra torsdag, jag har gjort svamprisotto i skolan, den blev bra, sen fick jag portionera, det  gick oxå bra, fastän tallrikarna vart bra varma där ett tag.. men det ordnade sig till slut.

nu är jag rätt trött, vill att det ska bli helg, det är ju visserligen fredag i morgon så det är ju inte långt kvar..  vi borde få reda på vad vi ska göra på måndag i morgon, hoppas det blir nått kul, eller att vi får vara lediga kanske :p haha det vore inte tråkigt alls :-) men det får vi veta i morgon

nu ska jag nog lägga mig i sängen bredvid sambon och se vad han kollar på för nått på tv.
ha det bra
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0