Detta eviga SL.. men man ska inte gnälla... joooo det ska man :p

hahaha, idag var det nog inte värst mycket bättre än igår i SL trafiken, kollade störnings infon det första jag gjorde i morse, som vanligt :p tågen gick med en timmes trafik från nynäs, 35 varje timme, typiskt min buss är inne hel, vad gör jag? Jo jag kollade efter bussar mot VH, hittade en som går från ösmo, 847:an, den gick 8.30 från ösmo, hm.. det fick bli buss 858 från nynäs till ösmo 07.58, den var liiiite sen till min hållplats, bara typ 4-5 minuter eller nått, mötte förresten Magdalena där så jag fick sällskap, det var kul :D

Så vi åkte till ösmo och bytte buss och var framme i VH 09.05 typ, vi börjar nio, men jag hade smsat min lärare redan när jag åkte hemmifrån att jag skulle bli sen så hon visste det, iaf så gick tåget 09.10 så vi var framme i skolan vid 09.20 så då var det bara att byta om och hoppa in i metodis, metodköket där vi är på tisdagar och förbereder och lär oss nya saker.

Jag jobbade med Mattias idag, ska länka till hans blogg sen, vi flamberade. Vi gjorde Crepes Suzette och Flamberade bananer. Det gick bra förutom att jag brände mig på spisen en gång så jag har en liten brännblåsa på ena fingret, men den har slutat göra ont nu :p haha

tog bussen hem från vh idag,den passade in med när vi slutade så det var skönt..
kom hem strax innan tre.
nu kommer förhoppningsvis älsklingen hem snart oxå.

ha det toppen!
/Sandy

lanas konstverk från Rudan, nostalgi..
Nostalgibild från Rudan, Lanas fina hantverk, hon är för duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0