Tisdagstema: Smycken

Idag är tisdagstemat smycken, ett väldigt  trevligt och enkelt tema ,för mig eftersom jag själv tillverkar smycken, jag kommer därför att lägga upp en hel radda med små bilder ( dom blir större om man klickar på dom) på en del av alla smycken jag gjort.





Jag försöker sälja mina smycken tillsammans med en kompis men vi får aldrig någon fart på försäljningen, men om ni ser nått ni vill ha så skicka ett mail till [email protected] så kan vi göra upp nått, priser kan alltid diskuteras!

Jag ville lägga upp flera bilder, för jag har ganska mycket mera smycken, speciellt armband, men dom bilderma är fortfarande suddiga, har inte hunnit fixa skärpan på dom ännu, mina allra finaste smycken har jag inte gjort själv, det ena är ett guldhalsband med ett hjärta i som jag fick av min sambo samma dag som han flyttade till mig, omkring våran sexmånaders dag, det andra är min förlovningsring, jag hoppas kunna förminska den snart så jag kan ha den på fingret igen, nu har jag den i en läderrem om halsen, jag har gått ner på mycket i vikt sen vi förlovade oss så ringen har blivit förstor.

Om du är intresserad av att delta i tisdagstema eller kanske bara vill veta lite mer om det så klicka här
ha det bäst
S. 


Kommentarer
Postat av: Pialotta

Det är en hel del som säljer egentillverkade smycken över nätet har jag sett.. alltid kul med handgjort och så blir de lite mer personliga oxså:)

Postat av: Anita

Hej Sandy!

Vilka fina smycken du gör!

Vad tycker du om förändringarna i GAS klubben? Man kan förstå TT och den lever ju kvar men på ett annat sätt så det blir nog bra!

Ha det gott!

Kram från Anita

2010-11-03 @ 11:39:49
Postat av: lovisa

VAd händer idag?:)

2010-11-03 @ 12:35:15
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0