Inget tisdagstema idag..

Hejsan
eftersom jag aldrig gjorde tisdagstemat förra veckan tänkte jag att jag skulle se till att göra det idag men när jag gick in på sidan fanns inget nytt tisdagstema upplagt typiskt, ska kolla in senare och se om det dykt upp!

På lördag kommer P.s föräldrar och vi ska till Solvalla på trav, det ska bli superkul, har inte vart på Solvalla innan så det ser jag fram emot, ska sätta kamera batterierna på laddning på torsdag eller nått så dom hinner laddas upp, tror det visserligen bara tar typ 6 timmar för dom att laddas upp men ändå..

Idag går Victor kval lopp, Victor, eller Sincka's Victor som han egentligen heter är P.s föräldrars travhäst han provstartade i lördags och i dag kvalar han, sen ska han börjar starta, om kvalet går bra förståss, men det kommer det göra, han är super duktig Victor.  Ska lägga upp några bilder på honom senare, dom ligger på en annan dator så kan inte göra det nu.

Ha det bra!
Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0