V65 på Jägersro 6/12

Hej igen!
Somsagt så är sladden till min laptop trasig så jag har inte så stor tillgång till datorn som jag brukar, men men, Idag är V65 på Jägersro i Malmö, där har jag inte vart, däremot åkt förbi en gång för typ 11-12år sen eller nått.

Loppen verkar kunna bli ganska fina och jag är smått optimistisk till ett fint resultat. Det kommer att gå ett tvååringslopp som ska bli intressant, det är kul med unghäst lopp om än kaotiskt ibland i starter och så, speciellt med unga hästar, lärlingar och voltstart, det är en skojig kombination som jag har för mig att jag var med om på mantorp en gång, är inte säker på om det var lärlingar dock, ston var det också. hehe.

Jag har inte haft ro att läsa på så mycket men det verkar bli bra lopp och jag är nöjd med mina spikar, Simon Starligt och Jörgen Sjunnesson i avdelning ett och Dante Loss och Björn Goop i andra avdelningen. känns bra helt enkelt, här är min rad!

V65 Jägersro:
I: 1 Simon Starlight - Jörgen Sjunnesson
II: 4 Dante Loss - Björn Goop
III: 4, 11
IV: 1, 2, 4, 7, 8
V: 4, 6, 7, 11
VI: 4, 6, 12

Hoppas på fint resultat idag, ser fram emot en trevlig kväll med direktsänd V86 i morgon och förhoppningsvis att vara på plats på Örebrotravet för V75 på lördag :D

vi ses
S.


Finaste "Victor" snart får jag träffa honom igen :-D

PS. i morgon på V86, bästa spiken, Miss Shape! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0