16/11 V64 på Solvalla

Så var det onsdag igen och dags för V64 på Solvalla, idag är det långa sänningen på tv4 sport klockan 7 så en halvtimme kvar. tippade i går redan, det var svårt. bra lopp och bra hästar.  Jag var på Solvalla en gång för ett par år sen, det var väldigt spännande och intressant. många fina lopp var det den dagen.


Igår var det V65 på jägersro, jag fick tre rätt, missade en spik, ett två hästars och ett femhästars lopp, men jag satte spiken jag var minst säker på, det var kul, men det var super svårt igår. Jag sitter och tittar på V75 loppen på lördag, det är nog bland det svåraste jag varit med om, usch! men jag måste få ihop en rad.

Dagens V64 rad:

I: 2, 6
II: 9 Felix Pro - Tommi Kylliäinen 
III: 4, 5, 7
IV: 3, 6, 7, 8, 12
V: 6, 7, 8, 11
VI: 7 Kadett C.D. - Robert Bergh

jag vet inte om jag tror mer eller mindre på någon häst direkt idag, men jag har en liten känsla av att Brasil Boko nummer 2 i avdelning 1 kan vara värd att fundera på, bra spår, bra häst som vunnit på Valla tidigare, läste nått i sportbladet häromdagen att den kunde bli farlig med rätt lopp oså. Kadett C.D. är väl kvällens mest självklara spik, superbra häst verkligen. ska bli en intressant kväll, och jag hoppas att dom säger nått om V75 så man får lite tips :p

vi ses!
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0