29/11 Okej då.. jag får ge mig om Halmstad..

.. jag kan nog inte säga att jag har svårt på Halmstad längre, fick 6 rätt i går, gav 404kr, är inte alls säker på hurvida det klassas som mycket eller lite på en V65a, tror att det är rätt lite för att vara 6 rätt men är inte säker, jag fick dubbelkolla på http://classic.atg.se för att vara på säkra sidan att jag verkligen fått sex rätt, trodde jag missat nått..

Ikväll är det på Sundbyholm, Eskilstuna, där har jag varit en gång, "Prinsen" startade och vi var med, det var ganska fint, första gången jag såg Stig H "Live" han var där med hästar som startade, nu har jag sett honom lite flera gånger, bla. på Örebro i sommras. Det är så häftigt att vara på stallbacken, man kommer så mycket närmre allting då på nått vis, det är en helt annorlunda stämmning. På åskådar sidan ser man bara hästar och kuskar på banan när man är på stallbacken ser man allting annorlunda, man kan gå runt och titta på hästarna bättre man ser dom komma skrittande förbi och så, och man ser kuskar och så bättre med, annars ser man ju i princip bara hjälm och dressfärg, när man ser dom på lite närmre håll ser man hur dom ser ut också :p en rolig grejj som var i sommras på Örebro var när Carl-Erik Lindblom kom gående över stallbacken och jag inte kände igen honom för att han inte hade hjälmen på, han hade dressen på men gick med hjälmen i hand och jag såg inte att det var han för det.  Å andra sidan kände jag inte igen Jorma Kontio utan hjälm heller i sommras fast det var på Mantorp. På Sundbyholm minns jag inte om jag såg någon kusk så där, jo jag såg Björn Goop komma gående och gick in på stallfiket/restaurangen, fast jag kände inte igen honom heller först för han var civilklädd, utan travdress alltså, det var P som sa till mig att det var Björn Goop som gick förbi tror jag, :-p så kan det vara, man känner igen dom direkt på banan men när dom går förbi ser man dom inte för att man så sällan ser dom i "vanliga" kläder

Min rad i kväll:

I: 1 You Bet Hornline - Robert Bergh
II: 3 Tidied Acceleration - Björn Goop
III: 1, 2, 6,
VI: 1, 4, 6, 11
V: 4, 6
VI: 4, 5, 6, 7, 11

Så blev raden ikväll, tror inte jag kommer få samma fina resultat som i går men man kan ju alltid hoppas! :D

ha det toppen!
S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0