Sista V64an på Solvalla idag..

Sen börjar V86 nästa vecka, det ska bli spännande att se hur det blir, jag tror det bli knepigt men kul. Igår på Jägersro fick jag bara ett rätt, så kan det gå, fick rätt i sista loppet på en häst som vann till 15 gånger pengarna, det är ju alltid roligt när det är en sån högoddsare. 
 
Kvällen på valla är i fullgång, tre lopp har gått och det fjärde ska snart starta, har två rätt hittills så är rätt nöjd. hoppas det fortsätter bra med. nu börjar fjärde loppet. jag har spikat B.W.T. FireFox med Björn Goop i sulkyn :p

i nästa lopp har jag fyra hästar, 1,2,7,12 och i sista har jag spikat hästen Red Red Red med Fredrik Persson.

I: 2,3
II: 6, 8, 9
III: 3, 6, 10, 13, 15
IV: 5 B.W.T. Firefox - Björn Goop
V: 1, 2, 7, 12
VI: 2 Red Red Red - Fredrik Persson.

Så får det bli.
kanske kommer med Watery Wednesday om en stund!
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0