Tisdagstema Mulet

Hej igen!

Dax för tisdagstema idag igen, veckans tema är Mulet så jag tänkte bidra med några mulna bilder,


Mulen dag på Örebrotravet i sommras, på bilden syns, Jorma Kontio (8an) Björn Goop (7an) och Erik Adielsson (5an) dom andra ser jag inte vilka det är.  bilden är tagen under en voltning i under ett voltstarts lopp.


Mulet i hemmtrakterna, bild tagen för att testa kameran på skilnader mellan blixt och utan, det här är en av dom, tror det är bilden utan bilxt.


Halvmulen bild tagen från stranden ut mot viken här hemma, trevlig tycker jag själv iallafall :p

Vill du veta mer om tisdagstema eller själv delta? Klicka Här!

Ikväll är V65 på Axevalla, det var lite knepigt att ta ut en rad, dom senaste dagarna har jag haft 3-4 rätt på mina rader, hyfsade resultat tycker jag, man kan inte ha alla rätt jämt, jag missar ofta på spikarna, men det är svårt att spika, man kan tycka att det bara är att spika favoriten men det är inte alltid så enkelt.

Min rad
I: 4, 6, 8, 11
II: 9 Hobnob, Björn Goop
III: 4, 7
IV: 3 Tell You Off, Örjan Kihlström
V: 1, 4, 5, 9, 10
VI: 1, 6, 12

hoppas det går in!
Lycka till med tisdagstemanet och allt annat!
ha det bra
S.

Kommentarer
Postat av: Mija Sunday

Det var ju himla fina bilder, särskilt den i mitten. :)

2011-11-02 @ 10:57:54
URL: http://mijasunday.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0