Tisdagstema Siluett

Hejsan!
har uppdaterat dåligt på sista tiden jag vet, men det har dykt upp saker hela tiden, brorsor och födelsedagar och sånt. :p  men men, fick iallafall fem rätt på V64 i onsdags, blir nog inte lika många i morgon, svårt värre. raden kommer i morgon eller senare, den är redan färdig :p i går fick jag fyra rätt på Färjestad, missade i första och sista loppet, i dag var det V65 på Jägersro och fick fyra rätt, missade på en spik och ett två hästars lopp.

nu till det vesäntliga (stavning?) tisdagstemat, dagens tema var lite knepigt tycker jag, Siluett, vad är en siluett? jag är inte hundra på om mina bilder verkligen gills som siluetter, iaf inte den ena, men här kommer dom.



Örebro slott, kanske inte så mycket siluett jag vet inte, men jag tyckte den passade lite iallafall på temat.


mera siluettlikt, skogen i motljus eller vad det blir :p hehe.

Det var förreste INTE sista V64 i onsdags, det håller på till 30e november tror jag det var, innan V86 kör igång!

Intresserad av att veta mer om Tisdagstema eller vill du själv delta? Klicka Här!

Ha det toppen!
Ses!
S.

Kommentarer
Postat av: m i l l a h . s e

Fina bilder!

2011-11-09 @ 20:24:40
URL: http://millah.se
Postat av: 4U2

Örebro- där var vi av ren impuls, i somras då de hade så mycket konst att se.

2011-11-14 @ 22:56:41
URL: http://4u2really.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0