24/10 höst dag, V65 på halmstad i dag.

Hej igen, det var inte igår, är så dålig på att blogga, fast jag vill, det är så konstigt.. måste försöka bättra mig.. tänkte försöka blogga mer om trav, så kanske det blir.. ja jag vet inte, roligare.. det är ju ett av mina största intressen typ näst efter musik och film, eller f*n vet.. hur som helst.. jag gillar trav. så tänkte försöka blogga mer om det.  Idag är det tex V65 på halmstad.. en bana som jag inte vet mycket om alls faktiskt, har aldrig varit där. Men man kanske hamnar där med någon gång.

Jag kommer lägga upp mitt V65 system lite senare, nu måste jag koncentrera mig på filmen och sen ska jag tippa. spelar aldrig om pengar (nästan) så gör bara rader på skoj, dock gör jag ganska realistiska rader, som man faktiskt skulle ha råd att lämna in om man ville.

bilder kommer. ska komma en superfin bild på Victor, världens finaste travhäst (heter egentligen Sinckas's Victor) med Carl-Erik Lindblom i sulkyn.

ha det bra
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0