26 Oktober V64 på Solvalla

Hej hej!

Jag fick fyra rätt på Axevalla igår, missade på spikarna, inte så konstigt kanske eftersom jag chansspikade lite. men men bättre lycka idag, hoppas jag!

Idag är det V64 på Solvalla, långa säningen, trav från sju på kvällen till halv tio, sen börjar sammadraget men det behöver man ju inte kolla på, idag är det en hel massa finaluttagningar till Breeders Crown så fina lopp allihopa, svårt att hitta spikar och sånt.

mitt system idag:
I: 1,4,10
II: 10 Love You More
III: 2,7,10,12
IV: 7,9
V: 3,4,6,8,9
VI: 5 Knowledge Face

Första loppet har gått, där segrade nummer 10 Kadett C.D. solklar seger.

hoppas på tur i dom andra loppen nu med.
Vi hörs!
S.



Victor och Carl-Erik Lindblom i lopp på Mantorp i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0