Tisdagstema: Brun 25:e Oktober

Tjena hejsan!

Fick ett rätt på V65 igår, i första avdelningen, Adrian Kolgjinis styrning, resten gick åt pipan, hoppas på bättre tur i dag på Axevalla, var svårt att hitta spikar, men det gick tillslut.
Nu till veckans tidsdagstema, Brun, jag tänkte visa några nyanser av brunt.


Concord Prinsen, mörkbrun enligt ST (Svensktravsports centraförbund). finfin travhäst ägs och tränas av P.s faster.



Sincka's Victor, finaste travhästen ägs och tränas av P's pappa. även Victor står som Mörkbrun hos ST, märkligt tycker jag då hästen är BRUN och inte MÖRKbrun, speciellt inte i jämförelse med sin stallkamrat Prinsen ovan.


Prinsens bild är tagen på Sundbyhomlstravet i Eskilstuna förra sommaren tror jag och Victors på Mantorp i sommras.  det är mina bidrag till veckans tisdagstema, vill du veta mera eller själv delta? Klicka här!

Nu vidare till något annat, V65 på Axevalla, en fin bana, jag var där förrförra sommaren tror jag det var under Stochampionats helgen,  var på hästautkion bland annat. det var trevligt på travet, auktionen är en annan historia.

Min V65a
Avd1:8,1
Avd2: 1
Avd3: 4
Avd4: 3,5,7,8
Avd5: 3,4,7
Avd6: 3,6,10,14,14

jag spelar ju aldrig för pengar nästan så det här är enbart ett skojsystem därför som jag inte sett till att publicera det tidigare på dagen heller.

ha det toppen!
S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0