Pressentation av mig!

Hej alla!

Jag heter som sagt Sandra, kallas Sandy och Sandrus bland annat. Jag är 21år gammal och går på Rudans Restaurangskola i Haninge. Jag bor i Nynäshamamns området tillsammans med min pojkvän Pierre, min mamma och min storebror Stefan som är 23år. Jag har ytterligare en storebror, han heter Tomas och är 29år gammal, men han bor i Kävlinge med sina söner Maximilian 8år och Alexander som snart fyller 5år. På fritiden gillar jag att vara med kompisar, men är så trött nuför tiden så jag orkar knappt, men utöver det så gillar jag så klart att spendera tid med min pojkvän och med familjen. Mina intressen är musik,film, foto, skriva, göra smycken och pyssla med min lilla guldhamster Tisslan. Mina idoler är Galenskaparna och AfterShave, har gillat dom sen jag var 6år typ men  riktigt på allvar sen jag var 14typ, straxt efter att min pappa dog. Jag är med i deras fanclub, Gas-klubben, för intresserade fins en länk längre ner på sidan. Ja jag gillar ju matlagning och bakning oxå annars skulle jag inte gå på Rudan. Egentligen gillar jag bakning mer än matlagning men det är antagligen för att jag kan baka bättre än jag kan laga mat, därför tycker jag att det är fruktansvärt roligt att gå på Rudan och lära sig en massa, jag lär mig nya saker varje dag.

Nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva, men det är bara att ni frågar om ni undrar något, jag svarar på det mesta tror jag, nu ska jag fixa med designen lite till, måste fixa bakgrunden och stilar m.m.

ha det bra
S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0