V86 Premiär idag!

Men jag ska börja med gårdagen, jag fick sex rätt i går med, otroligt nog, jag måste ha topp form eller nått :p men å andra sidan så var det bara favoriter som vann, utdelningen blev 121kronor, inte mycket. Men det var kul med alla rätt igen, ikväll blir det garanterat inte alla rätt.

V86, svårt värre, höll på att bli galen när jag tippade idag. Dom börjar med direktsändning nästa vecka så idag är det sammandrag klockan 21.30. Vi gjorde så att vi tog tre spikar precis som på V75 och så tog vi sex hästar i ett lopp. och då får vi en ganska billig rad. 180kronor. Det ska bli väldigt intressant iallafall, att se hur det går med V86 det är kul att dom förnyar och så, direkt sändningen kommer att bli en halvtimme längre, hur det blir nu ikväll med sammandraget vet jag inte, dom dom lyckas klämma in alla åtta loppen på en halvtimme med segerintervjuer och reklampauser och sånt, men det är klart dom kanske kapar intervjuerna eller nått!

Så här blev min rad i kväll, tillslut:

I: 1, 3, 4, 5
II: 3, 7, 8
III: 1, 3, 4, 6, 9, 12
IV: 1, 3, 5, 9, 15
V: 3 Ecker - Tuomas Korvenoja
VI: 5 Elit Sund - Erik Adielsson
VII: 5, 6
VIII: 10 Nettan Palema - Åke Svanstedt

Så fick det bli, jag hoppas ju på att turen ska hålla i sig, men det blir nog svårt.
vi ses!
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0